czwartek, 30 czerwca 2016

Prawda o zyciu

         Wiara, dobroc, skromnosc i przede wszystkim milosc.
Te "slowa" sa jedne z wazniejszych w zyciu.
Milosc, czysta, prawdziwa, niematerialna jest naprawde piekna.
Tez do zalet dolacza sie wolnosc, lojalnosc i patryiotyzm.
Tak jak mowil Platon, wolnosc to dobro i ja sie z tym zgadzam.
W dzisiejszych czasach wiekszosc ludzi mlodych zapomina
o wielu waznych sprawach, np.wlasnym kraju, historii, kultury.
A to Im, mlodym, powinno najbardziej zalezec na kraju.
I tez nie mozemy zapomniec o braku wolnosci, tj.wiezienie,
niewolnictwo, porwanie itp.
Cieszymy sie, ze u nas w kraju juz nie ma wojen- jest najgorsza. Swiadomie ludzie ruinuja domy, miasta, czyniac pozary, zabijaja sie. Przerazajace...

Kocham Polske za zle i za dobre strony zycia.
Dumna jestem z tego, ze jestem Polka.
Przypomina mi sie film z Nikodemem Dyzma...
..."Co Polskie To Moje"  Rodzina, znajomi, czesto
sie z mojego patryjotyzmu podsmiewuja. I razem sie smiejemy.
Podobaja mi sie rozne kultury, hiszpanska, angielska, z krajow
azjatyckich, afrykanskich, a przede wszystkim kultura polska.

Prawdziwosc, szczerosc, malo ludzi jest takich,
a to nie jest trudne
-Trzeba tylko byc soba.
A naprawe, bardzo krotkie jest zycie.



3 komentarze: