środa, 20 lipca 2016

Pieski

                 
                     Chcialabym miec duzo psow, ale to kosztuje finansowo i tez jest
   sporo zajecia przy psach.
   Mam tylko 6 letniego, bialego pudelka. Nazywa sie Fado-wolna, smutna
   portugalska muzyka.
 
   Pamietam, jak bylam mala dziewczynka i wracalam ze szkoly podst. a za mna
   szly czesto, bezdomne psy i czestujac ich swoimi kanapkami, zaprzyjaznilam sie z nimi.
   A moj tata wolal na mnie -"psia mamo" i do dzis , smiejac sie, tak mowi.
 
   Dzieki mojemu synowi, Damianowi, ktory pracowal w sklepie zoologicznym,
   prowadze psi hotel i sa to stali klijenci.
   I mam w jednym, dwie przyjemnosci:
   Po pierwsze, dorabiam sobie do renty.
   A po drugie, ja bardzo kocham pieski, poniewaz nie klamia, nie obgaduja
   i sa bardzo przywiazane do czlowieka i naprawde kochane.
                                                               



Rocky


                                                                 
Lope





                                         



              Border Colii          Rudi
                           






Mani












                                                                   Lola

                         
Kira i Milka

















Mia i Daira












Lola i Rita





Neo i Mara






Noa




I Moj Fado

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz